Tesi di laurea discusse nel 2025, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Scuola Economia, Management e Statistica

Esporta come [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Raggruppa per: Autore della tesi | Relatore della tesi | Indirizzo | Orientamento | Nessun raggruppamento
Vai a: A | B | G | K | L | M | O | P | R | S
Numero di documenti: 12.

A

Archi, Zakariya (2025) Domestic Tourism in Italy: A Microdata Analysis of Resident Heterogeneity by Nativity and Citizenship. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini

B

Barresi, Fabio (2025) Sustainable tourism in Interreg projects: a Comparative Document Analysis in the Adriatic-Ionian Area. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Documento full-text non disponibile

G

Gharinian, Nazanin (2025) A Hedonic Analysis of 5-Star Hotel Prices on Booking.com: Evidence from Italy. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Documento full-text non disponibile

K

Kaplenko, Nikolai (2025) Overcoming seasonality in coastal tourism: a comparative marketing strategy analysis of Rimini (Italy) and Costa Dorada (Spain) to enhance off-season attractiveness. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Documento ad accesso riservato.

L

Loria, Giovanna (2025) Investigating the value of experiences for destinations and tourists. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Documento ad accesso riservato.

M

Manfredini, Sofia (2025) Enogastronomic tourism as a tool for local development: the case of Italian Days. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Documento full-text non disponibile

Merlo, Martina (2025) The power of the screen: film-induced tourism and the case of the White Lotus in Taormina. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Documento ad accesso riservato.

O

Ojani, Aisan (2025) Impact of trade fairs on tourism flows in Rimini. The case of four major fairs. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Documento full-text non disponibile

P

Petrovic, Lea (2025) Artificial Intelligence in Hospitality: A Content and Sentiment Analysis of Guest Reviews. The Case of Las Vegas. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Documento full-text non disponibile

Pham, Thu Trang (2025) An analysis of the UK’s response to post-Brexit hospitality workforce shortages: revisiting the BHA-KPMG 2017 report. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Documento full-text non disponibile

R

Ruggieri, Cecilia (2025) Best practices in cycling tourism: insights from a comparative analysis of Mallorca and Romagna. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Documento full-text non disponibile

S

Skorodumova, Evgeniia (2025) Exploring the potential of yoga tourism in Italy: insights from a comprehensive database study and strategic development recommendations. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Tourism economics and management [LM-DM270] - Rimini, Documento full-text non disponibile

Questa lista e' stata generata il Wed Dec 24 20:37:30 2025 CET.
^