Castaldini, Edoardo (2024) The implementation of a price optimisation software in a multinational enterprise: the Vendavo, Inc. and Ultradent Products, Inc. case study. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento full-text non disponibile
Cerqueira Matusevich, Tamara (2024) Extended warranties as a source of growth: standardization and adaptation of marketing strategies for increasing Ferrari's market share of extended warranties. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento ad accesso riservato.
Arutyunyan, Erik (2024) Innovation strategies for integration and implementation in multinational mergers and acquisitions. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento full-text non disponibile
Boroumand, Roshanak (2024) Green supply chain management and firm performance: the case of italian manufacturers. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento full-text non disponibile
Cassani, Francesco (2024) The role of Artificial Intelligence in enhancing Customer Relationship Management – The Ducati Motor Holding Case. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270]
Zannini, Corinna (2024) The environmental impact of B2C e-commerce: the case of Amazon and AliExpress. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento full-text non disponibile
Monti, Francesca (2024) Beyond waste: navigating the complexities of disposal decisions. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento full-text non disponibile
Vecchi, Elena (2024) An examination of Brand Gender: exploring the impact of gender-incongruent brand extensions on potential brand dilution in highly feminine brands. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento full-text non disponibile
Hasan, Nur Sena (2024) Strategic market analysis on power electronic film capacitors in Türkiye for the UPS and Inverter markets. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento full-text non disponibile
Hosanli, Celal Cankut (2024) How can the use of artificial intelligence affect brand engagement under omnichannel strategy? [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento full-text non disponibile
Notari, Alessio (2024) Investigating consumers' responses to Ferrero Rondnoir's rebranding. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento full-text non disponibile
Zanuso, Camilla (2024) Understanding consumers' response to The North Face's luxury rebranding: an empirical investigation. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento full-text non disponibile
Barbato, Immacolata (2024) The relationship between the parent company and spin off company: The Kinto case. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in International management [LM-DM270], Documento full-text non disponibile