Developing Industry Marketing Plan – the case of Food and Beverage Industry in Datalogic

Barzotti, Gloria (2019) Developing Industry Marketing Plan – the case of Food and Beverage Industry in Datalogic. [Laurea magistrale], Università di Bologna, Corso di Studio in Ingegneria gestionale [LM-DM270], Documento full-text non disponibile
Il full-text non è disponibile per scelta dell'autore. (Contatta l'autore)

Abstract

The objective of this work is to explain the process for developing an Industry Marketing Plan in a B2B company and to describe the analysis and the activities, personally made, to support the Industry Marketing Manager in all project stages of a Marketing Plan.

Abstract
Tipologia del documento
Tesi di laurea (Laurea magistrale)
Autore della tesi
Barzotti, Gloria
Relatore della tesi
Correlatore della tesi
Scuola
Corso di studio
Ordinamento Cds
DM270
Parole chiave
Marketing Management,Marketing Plan,Industry Marketing Plan,Industry Marketing Manager,Food and Beverage Market Analysis,Datalogic,SWOT,Sales Plan,Product Plan,Marketing-Communication Plan,Food and Beverage Industry
Data di discussione della Tesi
19 Dicembre 2019
URI

Altri metadati

Gestione del documento: Visualizza il documento

^